2014. június 17., kedd

Dánia

Sziasztok!
Megint kimaradt egy kis idő azért most is elnézést kérek. Az utóbbi időben voltam a suliban egy hetet, amikor konténert festetem és báláztam.  Aztán voltam egy hetet Durhamban bálázni. Két napra visszamentem még dolgozni a suliba aztán indultam Dániába. Nagyon kalandosan jutottam el idáig a cél városba. Úgy kezdődőtt, hogy este hét órakor indult a vonatom HULL-bol és a reptérig kétszer át kellett szállnom, egyszer Doncasterben a második átszállásom pedig Peterboroughban kellett megejtenem és így értem kb. este tízenegyre a Stansted reptérre Londonba . Olyan éjfél és egy óra közt találkoztam a mostani tanárommal, aki a CICD-ben a tanárom. Ő ment vissza a suliba. Másnap hajnali 6:45 indult a repülőm Århusba ahova fél tízkor érkeztem meg. Innét még várt rám egy három és fél órás buszutazás az átszállási városok a következők Århus & Silkeborg és a végállomás Kjellerup városa. Egy hete vagyok itt. Kicsit más itt a munkarend, mint a suliban vagy akár Durhanban. Napi 8 órát dolgozom, délelőtt négy órát, este négy órát. Itt románokkal, portugálokkal és egy cseh lánnyal dolgozom együtt. A cseh lánnyal és egy román sráccal lakom egy apartmanban. Külön kaptam ételre pénzt, napi öt fontot ez itt Danába nem sok, de ki lehet belőle jönni.
2014.06.18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése